Keresés ebben a blogban

2010. június 1., kedd

Böjt megtörése



Sajnos három nappal az eltervezett idő előtt megtörtem a böjtöm és ettem egy keveset, pedig nagyon jól éreztem magam. Semmilyen testi tünetem nem indokolta ezt a döntést, de mégis úgy éreztem muszáj. Az elmúlt négy napban olyan emberektől kaptam segítő szándékkal negatív visszajelzést, akiknek a jó szándéka irányomban megkérdőjelezhetetlen. Olyanokat mondtak, hogy elment a humorérzékem, nem érzik azt a dinamikát és lendületet ami rám egyébként jellemző, erőtlen vagyok, stb.


 Belűről annyit éreztem, hogy nagyon nyugodt vagyok, már-már érdektelen. Igazán semmi nem tudott kilendíteni a nyugalmamból, sem pozitív sem negatív irányban. Szinte meditatív állapotban éltem a napokat, miközben tréninget tartottam, repültem, tárgyaltam, ahogy egyébként.

Tegnap estére viszont annyira befelé fordultam, hogy szinte teljesen érdektelenné váltam a külvilág iránt. A délelőtti előkészítő tréningen sem tudtam azt hozni, amit magamtól elvártam és a délutáni megbeszélésen is megkaptam a magamét, „mi baj van veled, nem ilyen szoktál lenni?”.

Mivel ma reggel egy számomra ismeretlen 14 fős csapattal kezdtem tréning programot, úgy gondoltam, bármennyire is jó nekem ez a nyugi, nem fogok jól teljesíteni, ezért a maradék három napot feladtam és reggel egy alma és egy joghurt is áldozatul esett a „mohóságomnak”.


 Délben és most este is ettem egy keveset.
A mai napi teljesítményemmel pedig elégedett vagyok.

A 2010 évi böjtöm számokban:
Az elmúlt 18 napban kb. 40 000 kalóriát nem fogyasztottam el,  54 kávét nem ittam meg, 4 üveg bort és 4 üveg sört nem gurítottam le a torkomon. Ez 54 kihagyott étkezés, amelyben legalább 20 süti is belefért volna, és mindeközben 12 alkalommal lett volna módom svédasztalról enni.
A böjt közben bizonyítottam magamnak, hogy tudok kaja nélkül, tréninget tartani, tárgyalni, anyagokat írni, úszni, futni, szaunázni, muzsikálni, repülőgépet vezetni, vizsgázni, szeretkezni, autót vezetni. nem vesztettem semmit, csupán 7 kilót, amire nem is igen volt szükségem.



A kávé nagyon hiányzott, de egyelőre még tartom magam ahhoz, hogy minimum másfél hétig felépítő étrendet követek, tehát fokozatosan térek vissza a kajáláshoz, amibe kávé és alkohol biztosan nem fér bele. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése